Intervju

Det gick suveränt idag. Kan ju då knappast kalla det för intervju. Första jag träffade när jag klev in genom dörren var min gamla personalfördelare. En av de värvade. Skulle senare visa sig vara massor av gamla kollegor på G.
En tågvärd kom, när Anders precis påbörjat sin presentation av företaget. Hon fick hänga på. Jag fick höra endel en gång till. Kollade genom turlistor o upplägg. Diskuterade lite allmänt, gick en rundvandring i de för tillfället gamla slitna tomma lokalerna. Men de hade visioner o ombyggnad skulle börja v7.
Kom inte iväg därifrån förrän 2,5 tim senare.

På + sidan finns detta:
Bonusprogrammet verkade rimligt, lönen var mer än ok. 14 FV dagar konstant istället för skiftande antal som nu. Kortare resor till o från jobbet. Rum för tidigtjänst till alla. Hinner gå på toa ibland. Bra chefer. Slimmad organisation.

På - sidan:
Lite mer arbetstid eftersom det är mindre nattjänst, 38 tim. Mer eftermiddagar. Större risk att jobba jul o nyår.


På + sidan för jobbet jag har nu:
Nattjänst, Slipper umgås..., Variationen, 36 tim/v. Längre turer när man väl åker till jobbet. Chans att tjäna tid.

På -sidan:
RADIOLOK!!!! 8 mil till jobbet, SÖM-som inte funkar. För dålig framförhållning. Ingen feedback från Arbetsledare.

Kommentarer
Postat av: Cassie

8 mil, dt tar en tid o köra.

2008-01-18 @ 22:12:34
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Emelinda

Jag hoppar ansökan. Känner inte för att flytta igen faktiskt, iaf inte så långt. Tror dessutom mor & far skulle få krupp på mig om jag skulle flytta igen ;) Dock skulle dem där pengarna inte sitta helt fel o jag trivdes ju oerhört bra att bo i Norrköping. Men att jobba som tågvärd igen skulle innebära knas med hundarna, visserligen skulle jag ju då absolut ha råd med hunddagis. Men så var det ju det här med att det blir en bit längre att åka till mor & far också. Mkt + & -.

2008-01-19 @ 11:12:20
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Oskar

hej.
får man fråga vad det är för jobb?
Lf på annat bolag? Sj eller Tk?
Eller är det Tv på något av bolagen.
Bara allmänt nyfiken.

Ha det gott!

2008-01-19 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0