Håll tummarna

Då var det dags. KL10.00 ska jag vara i Linköping. Ont i magen. Kanske lite nervös i a f.
Ska man ta med något? Tror jag har skickat alla papper jag behöver...
Referenser? S.M. kanske? Vem vågar man fråga mer? Antar att A.Ö. redan rekomenderat mig. Dessutom känner jag ju honom jag ska träffa sedan tidigare, då vi jobbat ihop 2000-01.
Frågan är sen bara vad jag själv vill...
Blir väl en för o mot lista när jag kommer hem.

En timma på mig till jag måste åka. Mer kaffe, för att hålla mig vaken.

Igår var jag ju i Stockholm. Jobbade 00-05 o sov sen hela dagen. Började igen vid 15.30. Väntade in papper på tåget, o sen på depåföraren. Så jag blev sen ut. Men det ordnade upp sig i Älvsjö. Slapp sen stå i Norrköping, så var lite tidig till Nässjö. Fastnade på stolen vid datorn. Var ju tvungen att läsa lite bloggar o uppdatera mig om läget. Det var en himla massa folk på plats som skulle börja som oxå gjorde att man blev kvar. Körde ikapp med C. hem han med tåget o jag med bilen. Jag fick ett litet försprång, men vi kom vid macken här hemma samtidigt. Väl hemma var det svårt att somna då jag ju hade sovit hela dagen. Så klockan blev nog ett innan jag kom i säng. Vaknade vid 5.30. Bäst att sätta fart så man inte kommer för sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0