Buzz

Kvällen blev ju då lite bättre än väntat. Blev bortbjudna till grannarna vid 20.15. Skulle gå vid 21. De skulle äta innan. Hann förbi duschen. Kom dit o deras mat var fortf inte klar. Vi hade en flaska asti med oss, ett par öl hanns nog oxå med. Blev sen bjudna på entrecote o ungsstektpotatis. Mer vin till maten. Kaffe på detta. Tanken var att vi skulle spela buzz på PS2. Pojkarna hann spela en omgång innan vi kom till skott. Tjejerna spelade i lag mot stora o små pojkar. Mattias sov undertiden vi spelade. Men Anders lyckades ändå slå oss tjejer. Så vi har begärt revanch. Har nu fått med Mattias hem efter lite krux. Linus däckade nog likaså. Han ska ju till busfabriken på kalas imorgon kl 12.00.  Vi andra har nog en lugn dag att se fram mot skulle jag tro. M. går väl inte upp alls skulle jag tro, så som han var nu när han lade sig. Vet inte men det känns bekant på någe vis att somna så där efter lite i sig.
Undra om det är ärftligt...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Taxi? Vem i helskota har råd med det :P Det är ju "bara" en halvtimmas promenad från jobbet o hem!

2008-01-20 @ 07:58:14
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: Emelinda

Gällande serbiskan, jag kan inte ett skit, haha. Det var bara igår jag fick försöka läsa & prata det för att kunna hjälpa kunden. Frågade mitt i alltihopa vilket språk jag ens försökte babbla på o då sa kvinnan att det var serbiska *asg*

2008-01-20 @ 08:00:04
URL: http://emelinda.blogg.se
Postat av: therese

kanske bra att han somnar i stället för att göra något annat knasigt.stör ju ingen när dom sover.lite genant bara kanske.

2008-01-20 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0