Utmanartåget

Då har man gjort ett pass igen. Inga stora missöden denna gång.
Lite roliga besked bara.
Från och med måndag blir det betydligt mindre blogg ett tag. Elev som ska åka med mig. Tackar GC för denna, då de i sista sekund drog sig ur o lotten föll på mig istället. Ska bli kul.
Sviker dock eleven 17-19dec. Ska till Ånge på utbildning o linjekännedom. Jag är en utav 3 förare, från vår ort, som ska köra Utmanartåget. Vi är ju inte så många som har utbildning på fordonen, o detta hade jag så därav valet. Ska bli riktigt kul o skönt att slippa Y1 o Y2 ett tag, även om det blir blandat antar jag. Har inte sett något schema lr turer än.
Men tåget går ju så här:

Om jag förstått rätt ska vi köra till Ånge.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Nämen, vilken lyx, får du köra lite elektrifierade fordon! :-)

2008-12-04 @ 14:08:14
URL: http://www.ewenson.se
Postat av: Mannen från söder

Då får du allt berätta när du kör också...

2008-12-05 @ 11:08:03
URL: http://iwasborn.blogg.se/
Postat av: Marcus

Elev, grattis, är det någon stackare från Mjölby du skall terrorisera? :)

2008-12-07 @ 02:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0