Trött?

Gick väl upp vid 9 igår. Jobbade i natt. Allt flöt på så bra så, fick massor av beröm vid ankomst, suger in!
Frukost i Malmö, X:et hem. Sov nog en timma där.
Hem till mor & far o hämtade barnen. Simhallen 10.30-13.30. Mogge o mina barn åkte rutchkana o busade o jag mamma o Emil satt mest i bubbelpoolen, som planerat. Hem, pappa hade fixa lunch till oss.

Stupade i säng vid hemkomst vid 15.30. Vaknade vid 18, precis som jag inte skulle.
Så sedan dess har jag snurrat, o sovit om vart annat. Nu har jag spanat om det kan finnas ett fordon till mig till imorgon bitti, borde kunna göra det...
Linus ska äta bullens pilsnerkorv. Madde tar en hamburgare, orka laga mat igen .
Hoppas på att kunna somna om igen då jag ska upp 03.00.
Byxorna i torktumlaren, hoppas de torkar, behöver dem ju. Byxlös imorgon annars. Kjol i -10, känns inte rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0