Så det kan låta

Har vi nu testat i vår version. Även M.I.G i Veolias version.
Polarexpressen på ett öga,
Barnen bara konstaterade, men mamma...
Men den är ju så fin, jo, ja det är ju ett tåg med oxå.
Nu letar vi efter r4, vilken version av detta ska man ha?
Vi är riktigt osamas om detta just nu. Jag är bara snåljåp för jag inte beställer. Jag vill dock ha fakta innan jag beställer sånt för 1000-tals kronor. Det är ju lätt att säga köp, för att sedan kunna komma o säga, vad är det för skit du köpt. Istället för att själv sätta sig in i det innan o sedan beställa.
Räkningarna blev betalda, men golven blev inte skurade. Det blev bortprioriterat idag oxå.
Finns ju en dag imorgon oxå o julen är ju inte slut än, det är väl detta som är julstädning?
Rida imorgon vid 10 igen, sedan är vi bjudna till Farmor vid 14-tiden på fika. Om vi orkar ta oss någonstans.
Jobbar lördag 11-21. Malmö o hämta Utmanartåget.
Ledig Söndag, då kommer kusinen med familj.
Jobbar Sön/Mån natt 00.13- 10, kör ner utmanartåget till Malmö igen.
04.50 -14 på tisdag, min prenumerationstur just nu.
Ledig nyårsafton, inget planerat alls, då jag börjar 08.00 nyårsdagen, jour.
Upptäckte dock att det finns ytterliggare en jour som börjar 07.30 o att han även har jour på nyårsafton, så skulle något ske med dem som ska sova borta lär väl han bli tillfrågad om detta först.
Skönt att veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0