Larz-Kristerz

Blev en ny spetsklänning igår oxå. Hade ju 50% rabatt på Lindex. Så 149,50, alldeles lagom pris för mig.
Stannade hos mor&far o fikade innan vi for hemåt.
Kokade knäck o lagade mat. Igår blev det fläskfilé o potatisgratäng.
Slöade framför TV´n hela kvällen.
Dansbandskampen.

Grattis Larz-Kristerz!
Inte mina favoriter direkt, men visst spelar de bra dansmusik.
Scotts o L-K spelar i Motala den 27/2.
Wahlströms spelar nu 25/12. Mor o far letar restresor, så någon barnvakt lär man väl inte få. Hittar de något så drar de nog. Läget såg dock inte så ljust ut för dem igår. Tror första resan fanns någon gång i Januari.

Nu ska jag väl snart ta o sätta på lite kaffe, så man vaknar till. Har suttit här sedan 7. Det där med att sova är ju inte min grej. Borde ju passa på när man har chansen. Imorgon är det ju en supertidig morgon.
Börjar 04.50, o det tar ca 40 min att köra de fem milen. Lite marginal på det så jag behöver nog åka 04.00, dvs gå upp 03.20 sisådär. Mitt i natten väl? Har ju möjligheten att boka rum o åka in o sova på jobbet. Det lockar dock inte så mycket.
Nu har jag ju prenumeration på just denna tur hela 22+23+30/12+2/1+7/1, så vi får väl se hur mycket man orkar med.
Har fått ett turbyte 5-6-7/1 pga helg, måste kolla upp detta.


Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Bra med spetsklänning för 150 spänn! :)

2008-12-21 @ 11:52:04
URL: http://kagaborg.blogspot.com
Postat av: Lage

fy faaan

2008-12-21 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0