Fredag

Gårdagen började redan vid 05.30. Hann skicka ett mejl till jobbet på morgonen, lånade lite idéer från gamla jobbet igen, kring elevmottagandet.
På jobbet vid 07.15. Fordonsbyte. Det jag normal skulle ha skulle gå till Nässjö, så växlade in det först, sedan kom Vk in o växlade in det oxå. Min avgångstid var 8.12, depåpersonalen börjar 08.00. Bara att dra slang o försöka sig på tankningen själv. Med lite hjälp så gick det tillslut. Gick superbra o kom iväg o höll tiden hela dagen trots Y1, de är mycket bättre på acceleration så även om man bara får hålla 110  istället för 120 funkar det.
Blev lunch i Kalmar.
Efter jobbet stannade jag på K-rauta o hämtade kakelplattorna.
Handlade på City Gross.
Ringde o kollade om Madde skulle med hem, mamma hade varit o hämtat henne så hon kunde köpa sig en klänning till Julmiddagen idag o Nobelmiddagen i skolan på onsdag. Hon skulle stanna.
Hem o plockade upp varor.
Mellanlandade lite vid bloggarna innan jag satte fart med kvällsmat.
M var ivrig så kakelplattor o spegelskåpet kom på plats. Sedan blev det På spåret.
Somnade tidigt, helt slut alla tre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0