Egen tid

Har jag haft idag.
Frisören kl 09.00
Pantade burkar o flaskor, äntligen hade jag fått detta med mig. Brukar komma på det när jag sitter i bilen annars. Sparar alltid på mig för mycket. En sak som är bara mitt ansvar, då M anser det barnsligt o pinsamt att panta.
For sedan o solade för att fördriva tiden, lite bättre rör än mina hade jag hoppats,men det vet i 17 om det var.
Tillbaka till stan, spanade lite efter julklappar.
Vet vad jag vill ha i a f. Drömma kan man ju.
Ett guldhalsband, har jag ju funderat på länge nu hittade jag ett. 3800kr, som hittat eller? Precis vad jag vill lägga pengar på, INTE!
Istället fick det bli tre par glasögon hos optikern, två par vanliga o ett par solglasögon med styrka.
2800kr fattigare direkt.
Svängde förbi hos mamma o fick lite kroppkakor, så det ska Madde o jag slänga i oss nu o sedan är det stallet som gäller.

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Larsa tycker också det är pinsamt att panta tomglas.

2008-12-02 @ 15:24:38
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: therese

kroppkakor,låter inte gott.

2008-12-02 @ 20:19:09
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0