Ta oss fort härifrån

Att gå upp 03.20 borde vara förbjudet. Man ska sova så dags!
Så trött just nu att ögonen går i kors. Var ju uppe 04.20 igår ju.
Ett varv Vk blev det på morgonen. Tågvärden trodde hon hade jour men det visade sig ju snabbt att så inte var fallet så hon fick snällt koka kaffe o följa med.
Lite sena möten blev en snabbvändning. Tillbaka i Lp skapligt. In o lärde mig tömma Ötraf maskinen. Iväg till Nässjö. Plockade upp E på vägen. Tog oss till N lite tidiga ner. Tömde maskinerna o sedan hem igen. Konstaterade båda två att här har vi spenderat tillräkligt med tid. Ta oss fort härifrån.
Så nu blev jag ju en timma tidig i Lp... ska ta o dra mig hemåt, ska bara prata 2 ord med psf, var tanken.
Trodde ju att jag handlat färdigt då jag stannade på ICA MAXI igår. Ha inte d, nähä. Får bli ett snabbstopp i dag me.

Till kvällen blir det kräftor. 
Mums. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0