Order

Sitter nu o väntar på order för att köra två trasor till Motala. Skulle ju eg köra imorgon bitti kl 04. Men tågen står här nu o är trasiga o står ivägen så jag drar så fort jag kan ist.
Snälla kollegor har multat åt mig o har allt klart för avgång.

Har varit i Kalmar i natt. Blev sena ner pga ATC fel. Snabb visit på hotellet för ombyte, sedan var det mattajm.
Blev en tapastallrik för min del. O visst fanns det lite abstinens så ett par öl blev det till.
I morse for vi först till vimmerby o sedan tillbaka igen. Upp gick bra. Men det är det fordon som ska till verkstad nu...
Ner jo då helt ok. Fick äran att tanka detta i Kalmar. Tack o lov med bra hjälp av fd elev E.G. Tack!
Hemväg något senare. Mötet var sent o blev -14 iväg från Blomstermåla. Fordonet gick precis så man önskar att alla skulle gå. Var endast 3 min sen i Linköping! De ni!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Var så lite så...kul att råkas sådär bara! Men kan inte påstå att jag blev förvånad ;)

2008-08-25 @ 23:37:41
URL: http://iwasborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0