Latmask

Har jag varit i dagarna 2.
Igår var det frisörbesök o massage o en stund i solen.
Idag somnade jag om när barnen gått till skolan. Så himla gött. Sov riktigt länge.
Hade säkert sovit än om inte flugorna varit så envisa.
Passade på att bättra på solbrännan i solariet. Kört ett par maskiner tvätt. Sorterat o lagt in det jag tvättade igår.

Madde hade ridning så vid 15.30 var det dags att sticka dit. Blev erbjuden delad plats. Skrev ju upp mig på någon lista i våras angående detta. Nu fanns det en plats. Torsdagar kl 20.00. Kollade nu när jag kom hem o visst skulle jag kunna ett antal gånger om det kan funka med den andra tjejen. Jag kan ju inte bestämma att jag kan jämn eller ojämn vecka eller så utan det varierar ju. Ha, törs man? Det var ju 100år sedan jag red. Dyrt är d ju oxå.
Men kanske borde ge det en chans o testa i alla fall.
Väl hemma igen blev det kyckling i ugnen, ris o sås till detta. Mer tvätt undertiden.
Maten är avklarad. Läxorna likaså. Diskmaskinen startad o sista tvättmaskinen igång.
Så kan man gå o lägga sig med gott samvete och åka o jobba imorgon.
Det bär iväg til Kalmar först o sedan till Västervik för att sova.Ytterligare en sväng Västervik dagen efter. Innan man slutar vid 13. Då blir det hem o mysa med Emil. Märta o A-L ska på babysim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0