Eftermiddagen

Ja den gick ju då åt hos Tandläkaren.
Bara att laga mat när man kom hem. Hann påbörja dammsugningen oxå, halva huset ca. 5 av 11 rum
M kom hem o slog sig ner bredvid L vid datorn.
Dukade, lagade mat o dammsög samtidigt.
Efter maten skulle Maddes kompis skjutsas hem.
Passade på att stanna o mysa lite med Emil o Märta. Så vi blev nog borta en timma. M hade dammsugit  i hallen som jag bett om.
Resväskorna däremot var fortfarande kvar i vardagsrummet. Kan ju inte begära allt för mycket, det är ju två önskningar i en. Han låg på Linus säng o gosade med missarna istället.
Så nu har jag plockat ur diskmaskinen som var klar. Plockat av bordet efter maten då det stod kvar.
Startat en tvättmaskin, då L´s jeans var smutsiga, som jag tror han vill ha på fredag på skolfotograferingen. Måste alltså fixa detta ikväll/natt då jag jobbar imorgon. Framförhållning ett måste här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0