Vad har jag gjort....?!!!!

Dagen har gått utan att jag fått något gjort, som vanligt. Hade bomull i skallen hela dagen. Var hemma vid 6 tiden imorse. Kokade kaffe o grejade (lite plock här o lite där) innan jag slocknade. Sov 7-12.
Mormor ringde.
Plockade ur diskmaskinen.
Hämtade in posten o gick igenom.
Madde  och Lovisa kom hit.
Linus kom hem.
Lotta kom över o läste igenom sitt personliga brev- som jag skrivit... Hade ju hennes CV i min dator så jag slängde ju iväg en jobbansökan. Jag fick godkänt. Drack en himla massa kaffe o prata skit.
Lagade kvällsmat. Inget avancerat bara Köttbullar o Makaroner.
Prata med mamma. Om morgondagen, de får ta ledigt för att följa med Madde. Tar med min bil hit igen oxå. Pappa tog ju den igår, när jag behövde Renaulten.
Åkte på dansen. Fick våra fula mössor. Klara med danserna, skönt, ska bara sätta dem nu oxå. Jag missar ju två gånger av fem nu framöver.
Vek tvätt o lade in.
Ringde Maddes fröken. Madde ska vara ledig imorgon, då hon ska med mormor & morfar  till Motala. Till Bum, för att se om hon ska få Tillväxthormon eller inte.
Nu börjar det bli läggdags. Läsa för Madde idag, Starlight bok av Malin Stehn.
Någon Hockey blev det inte för min del ikväll, var ju inget kul längre...
Tyckte från början att jag inget gjort idag men det blev ju en liten lista i a f.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jasså har de börjat utreda henne nu, där ser man.

Självklart hojtar jag till om jag hittar nåt, jag brukar ju faktiskt göra det på SkoBoo iaf.

2008-04-17 @ 04:45:02
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0