Utomlands

En sak  räcker i a f mina 75% till o det är en resa. Tur att man redan bokat för enl aftonbladet riskerar dessa att ta slut.
Detta är något jag har att se fram mot när jag jobbar o sliter på mina 75%.
Är det detta vi ska betala åt andra med a-kassa?
För förslaget gäller ju inte ensamstående. Min promenadkompis, jobbar visserligen 100% just nu. Hon har fixat sitt kök, o har planer på att boka sig en resa till henne o sonen. Tror pengar har med prioriteringar att göra. Detta är min högsta just nu:
image105
image106

Allt bokat o klart, Så skönt att vi tog beslutet att förhandsboka för det verkar slut, när man försöker boka.
Hade ju dock hoppats på lite sällskap... Hörni Gällivaregänget! S. gör något åt flygrädslan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0