Snö?!

Men, men, men jag skulle ju sätta på sommardäck idag...
Så kommer det nu snö. Vill inte ha mer nu.
Har varit uppe sedan 08.10. M. Har åkt till jobbet. Kul att han faktiskt hade självinsikten att kunna lägga ut bilden på sig själv.
Behöver nog ta mig till en affär. M. var ju vänlig nog att handla i onsdags när han var ledig. Tårta till imorgon kom dock inte med, han hade nog missat att vi har en födelsedag att fira på måndag. Linus blir 9 bast.
Han vill ha schwarzwaldtårta . Alex: Rögletårta skulle nog inte gå hem här, Möjligen en HV.
På önskelistan står det geoxskor. Nu har jag googlat detta o hittat Klicka för att se fler bilder på Geox: D Snake W. FMen i förstor storlek.
Den enda butik som säljer dessa verkar vara en på bibliotkesgatan 5, där jag måste ha promenerat förbi i veckan. Varför hade jag inte kollat detta innan?
Finns det Geox någon annanstans? Finns de i barnstorlek 33-34?
Finns det något bra alternativ, skor som "andas"?

Annars är det gitarrprylar på önskelistan för hela slanten:
Stålsträngar
Nylonsträngar
Plektrum
Stämapparat
Gitarrställ
Axelband till båda gitarrerna
Ny gitarr

okej lite annat oxå:
Fotbollsmål
Fotboll
Bandyboll
Hotwheelsbilar
Star Wars rymdskepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0