Om jag skriver min lista här:

Om jag skriver min lista här vad jag borde göra idag/i veckan/denna månad, kanske det blir gjort då?


Idag:
Torka av golven, fortfarande ingen som gjort.
Fixa mat.
Handla?

Denna vecka:
Ta undan vinterkläderna. Blir väl inte mer vinter nu lr?
Damma
Fixa fikabröd, fundera på om vi ska bjuda på mat på söndag, när vi ska fira Linus, lr bara fika?
Städa ett skåp.
Sommardäck på min bil


Denna månad:
Ta ut husvagnen 26/4Adria Altea 502 DTEn Adria ALTEA 502 DT årsmodell 2007.

Städa ur husvagnen, plocka i alla grejer så man kan dra om man får lust, lr tid rättare sagt.

Ta ut automowern,  köpa nya knivar till denna.


Auktion i skolan 26/4, insamling till skolresa, 28/5. Vad ska man skänka? Hittar inget.
Nya drapperier i hallen.
Dop present?
Fixa klipptid, mig + barnen.
Städa tvättstugan. Fixa en låda till alla överblivna ytterkrukor.

Jaha, kanske bäst att sätta fart då, det fanns ju en hel del som behövde göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0