Handledare

Har jobbat på det företag jag gjorde min praktik på, i tre år nu. Det är fyra år sedan jag gjorde praktiken. Har inte stött på min handledare från första perioden på annan ort under hela denna tid. Nu hade jag kollat i datorn denna period så jag visste ungefär vart åt han for. Så ikväll när jag åkte hemifrån skickade jag iväg ett mezz för att se om han hade kvar sitt mobil nr. Det hade han, så han ringde upp. Prata en stund på knastrig linje. Han skulle sova ett tag när han kom fram, jag skulle komma lite efter. Sen började vi nästan samtidigt igen i natt. Slumpade sig så att jag blev tidig då jag slapp ett möte. Att jag slapp detta visade sig bero på att Ö.B. var sen, så vi landade i Hallsbeg precis samtidigt. Blev stående ute o pratade en lång stund.
Han undrade om  jag hade följt hans 10 bud ord, visst har jag det. Följt detta alltså.

1. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
2. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
3. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
4. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
5. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
6. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
7. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
8. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
9. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!
10. ALDRIG PASSERA EN SIGNAL I STOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0