God morgon

I morse ringde någon o ville kolla på min bil ikväll. Äntligen en reaktion. Vi bestämde att ses på vägen till mitt jobb ikväll. Så jag kan ju inte släppa den på studs, d får kolla o så återkomma till imorgon kväll eller något, till helgen kanske. Jag kan inte gärna gå de 5 mil som blir kvar, tåg skulle kunna funka, men göra en deal klar på 22 min o alla papper o allt- nej d blir bara konstigt. Då får jag nog gå 8 mil hem i natt oxå. Helgen blir bra...
Den helg som känns så underbar.
Jobbar 20 fre till 21 lördag. 10-21 söndag. Borta alla tre kvällarna alltså. Söndagen är ju lite frivilligt, hade blankdag, valde själv tur, Stockholm med pass upp, en jätteenkel tur.

Kommentarer
Postat av: Emma

http://enlitentax.blogg.se/1207861704_tjejer_passa_p__ni_ka.html
var gärna med i min tävling från steve madden!
ha en bra tisdag
kram!

2008-04-15 @ 11:02:30
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0