Träningsvärk i hela kroppen!!!

Aj aj aj, va ont jag har precis överallt. Benen förstår jag inte hur jag ska kunna lyfta överhuvudtaget. Armarna vill lixom bara hänga, dock inte koppel. Ryggen ska vi inte tala om.
Lyckades dessutom få till en fint blåmärke på knät. Undra vad jag gjorde, kommer inte ihåg. Jo, jag slängde nog till med en dojja när jag tog bort en igår. På mitt redan onda, för längesedan, opererade knät. Har ju redan pajat det en gång alltså. Nu har jag ont.
Dags att fylla termomuggen med kaffe. Göra frukost mackor. Ta svängen förbi en bankomat så man får lunch. Får bli något i hamnen idag.
På´t igen alltså. Upp o ner för vagnar o lok. Inte fullt så många gånger idag som igår dock. Utan idag är det resan dit o hem som tar upp tiden o gör dagen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0