Tårarna bränns

Samtal från jobbet vi 16-tiden. Tyvärr det går inte att ordna på annat sätt för vi har inte folk. Du måste ta din tur imorgon!
Ok, visste ju om d o hade räknat med det. Varför då inte ringa lite tidigare?
Även onsdagen o måndagen kom upp under samtalet. 
Vet ju att jag skrivit på för att utföra detta men när man mår så dåligt av det att jag tjuter nu bara jag tänker på det. Vad göra då? Sjukskrivning o vem tjänar på detta? 
Varför inte låta mig f göra det jag kan ett tag till så kanske jag känner mig så säker att jag vill pröva något nytt tillslut. 
Jag vill åtminstone få en chans att lära mig ordentligt. Säger ok, men ge mig då minst 5 turer till samma ställe o börja med bara en plats så man slipper hålla allt i huvudet. Nej en tur i morgon, då man i a f är två, men då ersätter jag ju alltså ordinarie 2:a man. ok, vad händer när jag inte fixar det då? Då står vi där!
Onsdag har jag en gubbe med som inte säger flaska i vanliga fall, tror inte vi växlat 5 ord med varann. Nu blir det 8-19.
 På måndag sen är jag själv.
Är det bara mitt dåliga självförtroende som gör att jag skakar o gråter?
 Nu bränns inte tårarna längre de flödar- vill bara gå o krypa under ett täcke o gömma mig.

Påståendet att det fattas folk är ju hur sant som helst-tror dock inte att det blir bättre av att tvinga folk till saker man inte vill. Undra om detta skulle vara godkänt skäl för uppsägning? Annars kan ju d få säga upp mig för arbetsvägran så slipper jag ju 45 dagars avstägning från a-kassa.

Jämställdheten går alltså ut på att alla ska göra allt. Du ska inte tro att du kan slippa för att du är tjej.
Det är ju därför jag gett mig 17 på att jag faktiskt ska klara detta.
Så uppryckning! Se till att gå dit o fixa detta nu då!

Kommentarer
Postat av: sven

Du klarar detta också! Jag tror på dig även de här dagarna! Kan tyvärr inte vara där i morron bitti och torka dina tårar, men vet att jag ska tänka på dig och i tankarna stötta dig. RING om det blir för vidrigt

2007-09-04 @ 00:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0