Tack lillebror!

Tur att man har släkten i närheten. Vet inte vad jag skulle göra utan dem. Igår fick då lillebror med son sova här, för att jag skulle kunna jobba. Mattias var ju borta.

Var med Madde på ridning på em. Hem o åt o bytte om åkte o jobba.
Fick en passåkare med upp. Blev ju plötsligt nervös. Det är ju superhemskt att ha någon sittandes brevid så. Jag tror jag skötte mig ok. Pratade resor o jobb såklart. Ju närmare vi kom desto tystare blev det dock. Det är ju så svårt att veta vad man ska hitta på att prata om när man avhandlat det viktigaste och eg inte känner varann. Sen är jag nog dålig på att ställa motfrågor. Kan ju svara på frågo o prata om det ett tag. Så känns det så dumt att ställa samma fråga tillbax.

Var hemma vid 5 imorse, väcktes av Madde o Emil vid 7.50 imorse. Åt frukost med Mogge o Emil efter att de följt barnen till skolan. Pratat ett tag o nu blev Emil trött så de åkte hemåt. Så nu ska jag oxå försöka sova lite till då jag ska jobba i natt igen.
Först ska vi väl köra eftermiddagsrejset.
Matlagning, brottning och dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0