Elmia

Igår var vi på Elmia i Jönköping hela dagen. Spanade in snygga husvagnar. Men den vi har får nog duga ett tag till. har inte lust att dubbla lånet för att få en tre år nyare.

Barnen var hos Mogge o A-L o Emil. De hade varit ute o gått, bakat o varit på babysim.
Jag gjorde pizzadeg när vi kom innanför dörren, sen hjälptes A-L o jag åt att fixa pålägget med massor av rester.

Idag har jag kuskat runt halva Sverige kors o tvärs med hjälp av diverse färdmedel. Bil Boxholm-Nässjö. Tåg Nässjö -Jönköping.  Buss Jönköping- Skövde. Körde tåg Skövde - Göteborg. 
Bussresan var hemsk. Jag avskyr att åka buss. Mådde pyton. Men hade inget val då det var banarbete o tåget var inställt. Tur att man hade betalt för det i a f.  Ska hemåt i natt någon gång.

Sen jag kom hit  har jag fått lite mat i mig. Kollat på TV. Träffat Veronica. Kollat runt på Facebook. Bloggat lite.
Nu ska jag ta o se om jag inte kan sova en stund.
Annars blir natten föör seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0