Alla lediga lr möte?

Fick tag på någon stressad person på kontoret. Som idag satt på två stolar lr t o m tre. 
Han ifrågasatte i a f inte när jag förklarade att jag ville öva mer lr ha någon med på måndag. Undra om han skrev upp något av det jag sa? Han fick  tur nr o jag sa att jag hade några förslag på lösning. Bla kolla om på 2:a man på vta kan oh o kan tänka sig att byta  o jag blir 2:a man på vta ist där man redan är två. Vet att jag måste sätta ihop oh tåget på morgonen då. Men där finns ju i a f folk att fråga på bg. Alt ge mig ett vanligt tåg!!!
Han skulle kolla med Arbetsledare i N. Där uppstår ju dock problemet. För jag tror att de skulle vara borta hela v. Alltså finns ingen att kolla med. Vad gör han nu? Vet inte ens om han uppfattade mitt namn? 
Ok, jag är väl inte så svår att hitta, som ensam tjej.

 Åh snabba ryck. de hade redan satt in någon på mån!
Varför då inte meddela mig detta? Jag låg inte på någon tur alls.
Ska jag då följa med till Oh en gång till? Vad är meningen med det? Sen har jag inte någon tur dit igen på 5 veckor. Däremot har jag en Grd, som jag aldrig stannat. Utan bara passerat. Är det inte bättre att följa med på en sån?
Va trött jag blir på detta!

Ge mig ledigt, dra timmar, jag orkar inte!!!!
Har ju träningvärk idag oxå, såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0