tröttis

Jag vet att jag åter igen legat av mig ang bloggandet. Är bara så himla trött jämt. Sen va ju facebook så roligt o tar sån tid.
Vad har hänt då, snabbgenomgång på begäran. ( Jag fick två till igår som undrade vart jag tagit vägen)
Det dygnet efter jag skrev senast. Sov jag. Sen jobbade jag x-tra natten fre -lör. Hann sova en timma i Malmö.
Var sen hem pga att vagnarna var sena från utlandet. Mattias fick ta med barnen till jobbet. Hämtade upp dem där. Hem o försökte vila. Madde tyckte inte att det var någon bra idé så hon hoppade på mig o slog kullerbyttor över. Sen låste hon in mig i sovrummet. Hade mobilen där så jag mezzade ut till Mattias o bad honom sysselsätta henne. Han tvättade bilar så d fick hon hjälpa till med. Gick upp o duschade vid tre o ringde Lotta ang kvällen.
Skulle va hos henne vid fyra för att bli skjutsade av hennes bror till Anna o sen till Tove. Väl hos Tove var vi 15 tjejer, mest känt folk sen högstadiet, men även några nya ansikten. Anna höll i demon. Vi andra drack vin o fnittrade.
För nyfikna spana på himmelriket så får ni se vad hon demade.
Om jag säger att jag köpte två grejer som är jobbrelaterade kommer ju ingen att tro mig.
1. Överfallsspray
2. Sovmask
Hur tråkig som helst.
Exotisk planka var beställd. Lotta o jag drack champange till, såklart.
Där efter bestämdes att Tranås o Parkhallen var målet. Barbados spelade. Bilder finns här.
Vi fastnade på bilder både Lotta, jag , Susanne o Elin. Anna höll sig undan kameran.
Var hemma sent o helt slut då jag i stort sett bara sovit en timma sedan fre morgon.
Fick i a f några timmar. Sen var det dags att åka o jobba igen vid 10-tiden. Nässjö- Stockholm- Hallsberg o sen hem på natten.
Sov nog ett dygn igen sen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0