Måndag- Onsdag

Studiedag för barnen. Mattias tur att vara hemma. Jag jobbade, började 13 o var hemma vid 05.30 tisdag morgon.
Tisdag- sov bort hela dagen. Med Madde på ridningen. På Ungdomsgården.
Däckade vid 20 igen.


Onsdag sov halva förmiddagen. Solade, duschade. Stack i väg till jobbet. APT- arbetsplatsträff. Bara att konstatera att vi blir färre o färre. Många slutar, några går i pension. Varför ersätts ingen?
Nya löneavtalet blev klart. 10.2% under 3 år som alla andra 3,7% första året. Ingen succé ute i landet vad jag kan förstå. Nu blir vi nog ännu färre.
Hade ett snack med min arbetsledare ang vissa turer. Verkade få lite mer förståelse från denna än den andra jag snackat med innan. Vi bestämde ca 2-3 turer som jag ska börja med. Lära mig i min takt. Inte stressa. Hoppas det blir bättre så nu då. Inget hattande hit o dit.

De har ju ett par månader på sig att lösa detta innan jag måste besluta om jag tänker byta jobb.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jo det fick jag om jag ville, fast jag var ju hos optikern i flera timmar o kolla på alla modeller o det blev dem jag hittade först sen iaf så :)

Ska prata med Larsa om v.44, om han är go o är kattvakt sön-ons så kommer jag då :)

2007-10-14 @ 10:38:30
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0