Jobb

Jobba i natt 19 till16 imorgon. Malmö- Helsingborg.
Igår blev det ridning med Madde på eftermiddagen o sen hem o fixa lite mat o ner på Ungdomsgården med barnen.
Idag har jag chattat med kusin C. Hon ville att jag skulle komma till Jönköping o gå ut me henne. Det vore så himla kul. Vi brukar ha superkul ihop. Men vet inte hur jag ska få tiden att räcka till. Helgerna flyger iväg.
Denna helg har vi fått lov att ställa in husvagnen på sön eftermiddag. Måste väl kolla igenom så att inget blir kvar som man kan tänkas behöva under vintern.

Lovade mamma att jag skjutsar in barnen imorgon kväll när jag kommer hem. Om de fixar så barnen kommer till Boxholm till 17.30 på fre. Disco på G. Med maskerad. Linus ska hem 19.30 lagom till jag passerar på hemväg o Madde ska dit 20.00 o hem 22.00 så det blir många vändor. Hoppas på att det är fler föräldrar som kan skjutsa. 

Annars har de ju en chans till. Byalaget ordnar disco nästa fre här nere i Ingemarsgården, lite lättare att ordna. Då kan de gå ner. 
Tror jag slutar 9 då. Skulle ha slutat 24. Men såg att min tur var ändrad. Om jag inte får ut o jobba igen på fre kvällen, har lovat det, då det fattas massor av folk den helgen. Som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0