Hur mycket ska man ta..

Inbrott i Ingemarsgården i natt. Reciever, dvd, tv mm stulet. Jäkla ungar. jo, jag kan skriva så för vi vet vem som gjort det. Deras mor har äntligen efter ett par år insett att hon inte har guds bästa barn. hon ringde själv o anmälde dem denna gång, då hon upptäckt saker i hemmet som inte tillhörde dem.




Vår katt är sjuk- har antagligen cancer, her i a f en knöl. o nu har den sprukit lite grann. Så vi borde väl avliva den. Men det är ett jobbigt beslut att ta. Tänkte ju vänta tills skolan var slut då jag vet att Madde kommer att ta illa vid sig. Men nu måste det nog göras.

Yes- inte +22 grader i kylen längre utan -8. allt är fruset o kallt.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det kan vara en varknöl också. Bäst ni åker till vetrinären och kollar upp det :)

2007-05-22 @ 14:37:04
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Emelinda

Ja man vet ju aldrig om det är en varknöl, dock tror jag på cancer eftersom den vuxit så enormt : / Härligt att du också skaffat blogg :) Tack för tipset om diskmaskinen, ska kolla den. Dock vill jag ju helst ha en i silver :P

2007-05-22 @ 16:34:26
URL: http://emelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0