Tack för fisken!

Det blev ju då inte pizza i går kväll utan fisk. Kocken M. gjorde den helt suveränt. Det var såå gott.
Lekte lite med E. Han var lite trött o vinglig så han ramlade ett par gånger  o var väldigt mammig. Efter ett tag gick det bra med mig oxå. Han såg väldigt undrande ut när jag satt med vid matbordet. Det var något som inte stämde.
Tog taxi ifrån dem vid 20-tiden. Slocknade vid 21.30 sov till 02.45. Sen var det dags att upp o jobba igen. Var något sliten när jag nådde Nässjö vid 9-tiden. Inte alls van att gå upp sådär tidigt. Sov ett par timmar när jag kom hem. o sen åkte vi iväg med Lisa.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen o ev vila lite till. Fundera ut någon kvällsmat o fixa fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0