hektiska dagar

Jodå Dansuppvisning gick kanon. Första dansen på måndagen gick nog bäst. Det var svårt att dansa i högklackade stövlar på trägolv. Så det var lite si o så med balansen. Några små missar blev det här o där.

Onsdagens mama take me home va gör kul, alla klappade takten o det blev tjo o stim. Helt underbart att få publiken med sig. Måndag, tisdag var det stelare då det inte var så många i salongen.

Vi lyckades nog sätta finalen oxå tillslut. Vi skulle korsa varann o sen ställa upp på led. Jag gick på första 8:an o sen de andra på 5 o 1. Sen efter 5*8 skulle vi bocka. Det var svårt att se när de andra kommit in o det var dags o när man tar första stegen in på scenen glömmer man liksom bort att räkna. Men som sagt det gick hyfsat.  

I måndags skurade jag o svärmor staketet hela dagen o sen var Linus M o M-L på picnic med Linus klass när Madde o jag dansade.
Fortsatte skura staket på tisdagen. Linus klass komförbi o skulle ta kort på huset. Vi bjöd in dem på Dricka o bulle. De fick gå in några i taget o kolla på Linus rum o råttorna.
Var i mjölby och shoppade loss lite.

Svärmor var med o kollade på Dansuppvisningen på tisdagen. Hon hade en biljett x-tra då Eme o svärfar jobbade o inte kunde gå. Så hon gav den till Cilla som blev så tacksam att vi fick blommor Madde o jag på onsdagen.

På Onsdags em var vi i Skänninge o kollade på bilar. Gamla o nya blandat. utställning i hela Skänninge. 
Skjutsade svärmor till stationen vid 18 så hon kunde ta sig till sthlm för att arbeta torsdagen.
 
Idag har vi grundat staketet. Linus o jag har varit i stan o klippt honom. madde + vänner ligger nu i poolen. +27 grader f.n.

Funderar på det men väntar nog tills det blir lite varmare- fegis.
Är illröd av solbränna på rygg o axlar efter att ha tillbringat fm i solen vid staketet o målat.
Så jag längtar  inte direkt ut just nu. Men jag lägger mig nog en stun igen i af 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0