Genrep.

Visst är det väl så att genrep ska gå dåligt?! För det gjorde det verkligen idag.
Vände åt fel håll. Glömde snurra. mm. Helt annorlunda att hamna på scenen mot att öva i gympasalen. men förhoppningsvis går det bättre imorgon då det är premiär.

Tidigare idag har vi skurat utemöbler, rensat ogräs och bäddat rent i husvagnen. Då svärmor kommer om en timma ca, med Berrabus o stannar ett par dar. Linus har badat i poolen, 19 grader.
 
Igår var Madde, jag och mamma i Vadstena och spanade på vackra klänningar då Mjölby gymnasierna hade sin studentbal. Tog en glass i solen på torgen och hade mysigt. Städade inglasningen på framsidan innan maten. Grillade på kvällen. Faster kom med kusin o tillhörande pojkvän. De ville bli av med sina takråttor. Så vi ska låna på prov två veckor o sen bestämma  oss om vil ska ha dem. Men jag vill ju inte ha mer djur!

I fredags latade jag mig hela dagen. M + A-L + Emil va här på kvällsmat. Emil tog 5 steg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0