Begravningskaffe

Det blev en Frödingetårta till Begravningskaffet i måndags kväll. Mamma o pappa tittade förbi o hjälpte oss.

Tisdag: Pratade i telefon hela förmiddagen. Bla med V. o bestämde mer om Midsommar.
Bokade läkartid till Linus ang hans fötter. De lutar innåt! Tror han behöver något ilägg lr så.
Madde bråkade medan jag va i telefon. Hon fick väl för lite uppmärksamhet. Så sen prata jag med E. på msn o bad henne leka med Madde. Hon ville sova över. Så hon packade o kom.De sov i husvagnen.
Jag åkte o jobba när Mattias kom hem. Var i Norrköping en kortis bara. Min typ av tur, började 21.30 slutade 03.50. Helt idealiskt.

Ons: sov till 12. Packade till barnen, åkte till M + A-L +E.  Hade koll på tför hemma o tåget var -7. Sen förasvann det i Jn. Fick inte upp tför hos dem så tillslut ringde jag. Då va tåget helt plötsligt tidig så det blev ilfart till Nässjö.
Barnen ska vara övernatt så jag får sova imorgon. Ska ringa dem när jag vaknar. Så de får åka till Sthlm.
Funderar på om jag måste handla imorgon o trängas med folk lr om det räcker på fredag förmiddag. Jordgubbarna håller väl bättre i affären...

På fredag är vi i Heda o Lördag i Ödeshög hos mormor. Så då blir det inget skrivet. Det kan jag säga redan nu. Rapport kommer på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0