Tågförarutbildningar m fl

Tågförare Utbildningscentret för Kollektivtrafik AB Huddinge 40 Hösten 2008
Hittade detta på kymyndighetens hemsida då jag fick en fråga på facebook om Tågförarutbildning.
Kommer ytterligare en kurs snart alltså... Kan vara Stockholmståg antar jag...
Däremot kommer inte Mjölby utbildningen upp alls...För den heter Förare av tåg
Märkligt.
Men Protrain som utbildar där har ju en egen fin sida.

SKY har oxå information men den var betydligt svårare att hitta om man inte vet vad man letar efter.
Så lycka till med era ansökningar nu där ute. Tror ni har till 15:e Januari att fundera.

Det behövs folk, kom inte o säg att vi har arbetslöshet i detta land. Det finns jobb för dem som vill jobba.
Man behöver bara ta tag i sin siutation. Ky har väldigt många bra utbildningar på inte allt för lång tid där man får ett yrke direkt. Givetvis utbildar man i de yrken där det finns brist på folk.
Oj vad arga kommentarer jag kommer att få från alla arbetslösa, jag vet.
Själv har jag hittat ett par utbildningar jag skulle kunna tänka mig, om jag skulle byta bana helt o hållet. Vilket jag inte ska just nu.
Friskvårdspedagog;Kanske inte med inriktining pedagog är så kul i o f s men det fanns fler med friskvårds inriktning.

Aktusjukvård;Ett alternativ för undersköterskor som vill vidare


Hotelleri;



En utbildning med koppling till min lillebrors jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0