Raketer..

Är det inte lite tidigt att skjuta raketer?
Hur kan föräldrar tillåta sina barn att handskas med dessa?
JAG TILLÅTER DET INTE.
Kom precis i efter att ha gått ett varv runt samhället, då Linus är med kompisar som skjuter. Jag anser att det inte är ok.
Men vad kan man göra mer än att vara ute o visa vad man tycker?
Låsa in honom tills han blir stor går ju inte.
Jag mötte några damer på promenad, som jag frågade om de sett busfröna. Det hade de. Jag fick beröm för att jag var ute o brydde mig.
Vart är alla andra föräldrar?

Kommentarer
Postat av: therese

det är bra att du har koll på barnen.tycker också att det är för lite föräldrar ute med barnen.vet ju hur det kan gå när dom hamnar med fel personer.det kan gå riktigt illa.fortsätt du att ha koll på dina barn.dom kommer att tacka dig en dag,fast dom kanske tycker du är en kärring just nu.

2007-12-28 @ 17:30:35
Postat av: Caroline Svarar

Tack Therese. När får vi se en blogg från dig? Nu när du gått o blivit med dator...

2007-12-28 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0