God Morgon o God Jul

Vi har redan hunnit med ett julfirande på morgonen. Väckte Tomten som låg o sov i ett stall i Bjälbo utanför Skänninge. A-K´s pappa läste julevangeliet o sen var det glögg o hästmys. Efter det är alla bjudna upp till stora huset på julfrukost.
Det är så mysigt att stå på denna stallbacke i mörkret o spana vilka man känner igen från föregående år.
Tobias var där i år oxå.. Ni vet Lundén, från TV4. Han är nog på StockholmsKanal lokal nu.
O Maria från teknistklassen. Mfl.  tror vi  var ett trettiotal.
Mattias hade tackat ja till detta utan att kolla med mig, det börjar bli en självklarhet efter 8 år. Hade ju inget planerat förrän sent, då jag inte visste om jag skulle jobba. Men så kul att jag oxå kunde vara med.
Nu har vi packat nästa omgång o på G igen. Bäst jag gör mig klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0