Bonusprogram, förklara någon?

Nu har det kommit ett mejl igen från en potentiell arbetsgivare. Snart måste jag ta o bestämma mig.
Har väl två månaders uppsägningstid antar jag.
Den "nye" vill att vi ska ses o kolla över schema o bonusprogram. Undra vad det kan innebära?
Har inte jobbat i bonusprogram förrut. Jao, lite, på SJ´s telefonbokning. när man var mycket tillgänglig o lyckades skicka många brev, kunde man vinna komptimmar o lediga dagar. Det lyckades jag med ett par gånger. Därav så mycket tid på kontona så jag kunde ta ut under tiden jag pluggade.
Någon annan som har erfarenhet av detta?
Hur ska man som lokförare kunna få bonus?
Tillgänglighet, nja, kanske inte.
Många stopp? nje inte d heller?Inga mjölkpallståg här inte. 
Få stopp? då blir de ju inga resenärer på d tåget. Men då går det fort.
Komma i tid- ja antagligen. Men inget jag själv kan påverka i så stor utsträckning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0