Kom just!

Hem. Skulle ju sluta 22.45. Var i tid. Men fick lov att växla undan fordonet, då det är det som jag skulle ta till N imorgon vid 11.15. Men sedan jag växlat in o pratat med Å.A X antal gånger. Så ändrade vi lite i omloppen.
Det som skulle gå till Kalmar imorgon vid 08.12 har nämligen ingen lossningsknapp på ATCpanelen. Den råkade bli intryckt så långt att den inte går att komma åt idag. Felanmäldes ca 17.30. Ändå hade ingen tänkt på att det inte går så bra att köra på Radioblocken utan. Så den får nog stå kvar tills någon kan fixa en ny panel. Den som skulle gått till N, får gå först ett varv på Kalmar o sedan till N. O förhoppningsvis har man då hunnit fixa den trasiga. Alt inställt sista på Kac.
Jag skulle ju kunna köra den trasiga till N, om jag bara vet att det finns folk o grejer att fixa med. Annars känns det ju som om det inte är någon idé.
M.A hade fått problem på uppväg. ATC fel, känns som om det är återkommande hos oss.
En timma sen, pga omstart, då ATC´n inte ville vara med. När jag pratat färdigt med TK. Hjälpte jag honom att växla in o la tillbaka efter. Hade hämtat bilen innan så jag kunde dra direkt.
Nu måste jag nog sova lite. Lovade att ringa TK imorgon bitti vid 8-9 o kolla hur vi ska göra.
Det är ju det bästa med vårt TK, de lyssnar o gör som vi vill, vi blir ju självstyrande på det viset. Vi har ju oftast bättre koll på läget än de.

Stannade till på Ingemarsgården på hemväg. High life, kan man lugnt säga. Tjejen som hyrt är 18år men frågan är hur gamla de övriga 150 personerna var. O som där såg ut. Nu ska det vara tyst där nere. Undra om hon lyckas med det? Städa skulle de göra inatt. Jag ska kolla städningen kl 12.00 imorgon. Om jag inte måste fara till N då. Tar väl svängen förbi innan i s f. Hua, det gick inte köra bil på parkeringen nu ikväll i a f. Hoppas de lyckas.

Skrivet kl 01.00 men blogg.se funkade inte just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0