Hemma!

Jag blev hemma. Mina underbara psf o kollegor löste första svängen. Så jag ska åka till Kalmar o sova ikväll.
Om jag får ut ngt för VAB vet jag inte, kom o tänka på det efteråt. Men vad gör man då? Skickar ungar med löss till skolan,då går det ju bara runt runt. Måste ju behandla. O i helgen var ju inget apotek öppet i vår närhet.
Så uttråkad som jag är, blev det en stund på Postvagnen o sedan glott på bilder tagna av kollegor.
Nördig, jag? Idag bara.
Strax kommer Madde oxå, lite mellis kanske skulle sitta fint då.
Om man skulle passa på att sova en stund innan avfärd oxå.
Behöver vara på jobbet 18.20, alltså åka 17.40. I Kalmar vid 22? Börjar 05? Hemma till  11 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0