Fast

Man fick fatt i biltjuven vid 02-03 inatt. Skönt!
Jag är lika fast jag. fast vid datorn. Som vanligt. Har i a f startat en maskin tvätt idag o blommorna har oxå fått sig en skvätt.
Har lurat med Bankid/ E-leg både igår o idag. Det funkade inte på Försäkringskassans sida o då gjorde jag en förnyelse, tog bort de gamla o sedan gick inte banken. Nu har jag dock ringt support. Måste alltså in på banken o hämta nya.
Tog nog bort något för mycket.  Smart i räkningstider. Jag hinner ju hämta mitt innan jobbet nu. Men han som jobbar dagtid varje dag hur ska han fixa sitt?
Så nu ska jag göra mig klar o dra.
Blir en sväng till Kalmar idag.. börjar vid 14.50 slutar 22.45.
Om schemat stämmer o ingen är sjuk så kommer A-K J att åka medsom TV.
Om vi har ett fordon vill säga.
Aktieklubbens rep. ringde på Förmiddagen möte den 11 okt kl 10.00. Om ja kunde gå. Vore kanske inte så dumt att höra vad de har att säga. Som det artat sig hittills idag vore bra om det kunde fortsätta tills dess, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0