Absolut ingenting

Idag har jag lyckats med att göra ingenting. Lovar.
Började dagen 7.40, puttade lite på Linus så han kom iväg. Somnade sedan om.
Mormor ringde vid 10.30 för att kolla så jag var ok o inte mitt tåg som brann igår. Glömde visst meddela henne detta igår.
Tog datorn med till sängen o kollade igenom filmen från Dansuppvisningen, bara CD2 funkade.
Halv slumrade fram till 13.30. Klädde mig o åkte till skolan för Utvecklingssamtalet jag missade förra veckan dä jag fastnade i Berga.
Allt var såå bra. Madde är bättre än 6:orna i både matte o engelska. Hon går ju i en 5-6 så då märks ju sånt rätt tydligt.
Ett fel på läxförhören på hela hösten, både i egelska o svenska. Megakul att höra. Bad åter om lite tuffare utmaningar, så hon får något att bita i så det inte ska bli för lätt och tråkigt igen.
Hann hem o byta kläder. Iväg till stallet. Hjälptes åt att rykta, Madde var nog inte upplagd för ridning egentligen då hon hade ont i magen. Hoppvecka. Jag hade lyckats stoppa ner en tidning, för en gångs skull. Glor ju på dessa ryttare varje vecka, så lite uttråkad blir jag.
Lite aktiviteter i stallet nästa vecka, men inget vi bokade upp oss på. Hoppning Mån 14.30-15.30
Uteritt ons 14-15, Dressyr tors 14.15. Dessutom Clear round hoppning på Söndag kl 10.00. Den ville hon nog vara med på. Men skulle kolla med kompisen E. som rider torsdagar. Isf får hon anmäla då.
Hem o igenom duschen. Ner till Ungdomsgården. Där det idag visades film. GUSTAV. Ingen hit. Megafin bild var det i af. Projektorköpet var mycket lyckat. Tack, Carl Trygger för att vår Ungdomsgård blivit så fin. O så Cilla, Kent, Frank o Tina förstås som fixat allt detta. Nya staplingsbara stolar till Ingemarsgården, de var superbra o tar liten plats. Att stapla dem var dock en konst som nog tar en stund att lära sig. Haha.
Nu är det sängen som gäller. DH hägrar.
Mitt projekt för morgondagen:
Städa inglasningen, ser för dj.ligt ut. Kanske garaget oxå behöver sig en genomkörare. Går knappt ta sig in. Pantflaskor o tidningskassar o annat staplat om vartannat. En vild gissning är att katterna blivit kvar där oxå någon dag för det stinker. Vi är ju lediga båda två så det är bäst att passa på då....
Är väl sånt andra gör när man är ledig på helgerna lr?
Jag drar ju till Göteborg i helgen med Madde. Så då blir det ju inget gjort hemma.
Helgen som var jobbade jag ju. Då passade de andra på att dra till Ö&B, jag hade ju varit där på onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0