Svar på tal

Här får man visst svar direkt från riksledningen. Det var ju kul. Undra vem där som läser min blogg?
Det var ingen kritik mot er på det viset. Bara min sida av dagens historia.
Körde Amandan i onsdags o den var ju speciell. Jag vet att det är fordonsbrist alltid. Är bara lite nervös för att detta ska fortsätta då Jag ju tillhör det företag som tar över trafiken 15 Juni o inte ert.
Hade väl bara otur då kanske att åka på samma sväng tre gånger. Med samma fordon o samma fel o o om igen.
Skönt att rälsbrottet gick att fixa så snabbt. Trots att det blivit grovt.
Men i´morgon avstår jag gärna Vk o tar Kac ist. Hoppas ja får en Y2:a då?


Det finns många roliga bloggar på temat. Hittade en gammal här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi får se om Lp får ut nån Y2 imorrn, så kanske det kan bli mer ordning. Men Y2 till Kac ska det bli! Vi på fordonsledningen står ju oss rätt slätt om inte ni kör tågen åt oss! :-).



Hittade din blogg mest by accident, jag kommer sakna dieselbanorna, det är mer personligt och roligare att hålla på med dem än med Rc som får modulfel eller omriktarsäkringar som löser å sånt. Önskar dig och Veolia lycka till! :-)

2008-05-31 @ 21:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0