På´t igen då

Ja då var det snart dags att bege sig av mot en ny dag av utbildning. Se om något fastnade igår, o fördjupa oss lite idag. Kollar av gårdagen fram till 9 sedan ut till verkstaden 9-13 någongång, sedan lunch o rep.
Fredag är det sedan kunskapsprov.

Madde får åka med en kompis til ridningen idag, nästa vecka däremot har hon ingen skjuts. Så hon får väl missa då... veckan efter vet jag inte, hoppas på samma kompis. Hoppas bara hon kommer ihåg i eftermiddag att hon ska bli hämtad 15.00. Hon hade ju glömt att åka o dansa i torsdags, då jag ju åkt o jobbat kl 15.00. Jag tänkte inte på att påminna henne, trodde hon hade koll på själv vilken dag det var.

Starkt kaffe, nu är jag snart vaken, dags att sätta lite fart alltså. Se om man hinner med den därninga pendeln idag. D.S skulle oxå åka samma. Ska fixa med lite frukost till fikat oxå, åt ju lunch jättesent igår och frukost äter jag ju sällan, kaffe bara för det mesta.
Om man skulle åka Renault idag så den får lufta sig, passar ju bra att den står på pendelparkeringen o syns att den är till salu.
Har ju fortfarande inte tagit tag i saken.
Måste först o främst beställa tid för rengöring av säten. Sen en värderingstid, sen diskutera vidare vilken av de nya man ska välja, det fanns ju så många. Egentligen skulle jag ju viljat haft den nya redan om två veckor, men så fort hinner vi nog inte. Är glad om jag löst detta till efter sommaren.
Oj, dags att dra..

Kommentarer
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du vill får du gärna kolla mina tävlingar:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
och vara med och tävla!

Hoppas du får en bra dag!

2008-05-06 @ 07:12:55
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,
Tänkte bara tipsa om en tävling på min sida där man nu kan vinna jätte fina smycken från Pandia.se !
Ha en bra dag :)
Kram

2008-05-06 @ 15:24:14
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Trådbussföraren från söder!

Var snäll mot min säo-lärare! =)

2008-05-06 @ 17:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0