Nödbroms!

Kan något dra i den? Har inte tid ens för utvecklingsamtal för Linus.
Denna vecka går ju på högvarv. Nästa är jag i Lidköping.
Det får bli M. som får gå.

Idag har vi kört til Kac. Å började att köra, till Berga, sedan H til Kac o upp till Berga igen o sist jag från Berga o till Linköping. Så nervöst. Så mycket att hålla redan på. Dörrar som ska öppnas o stängas. Hm, måste folket åka med tåget oxå??? Stanna på rätt ställe på plattformen för att dörrarna ska gå in, för att 10 övervakningen ska försvinna fort. Radioblock var ju en historia för sig. Ska ju få utbildning på detta v 22.
Vi tre + D.S+ ord.förare för tåget + Tågvärden var och åt i Kalmar, fisk så klart, den var dessutom GI. Bäst att passa på när man äter ute.

Var tillbaka i stan vid 18.30, stannade o köpte en sallad till morgondagen

Potatisbullar var snabbt fixat när jag kom hem, jag var ju sist, men hade nog kylskåpsnycklen i fickan som vanligt.
Mamma ringde o kollade så att vi fixade ridningen i morgon eller om hon skulle ta ledigt o följa med. Ingrid ska me så det löser sig. Skönt att hon kan vara med ännu en gång.
Ringde Mogge o gratulerade på Födelsedagen. Nu är det sängdags. kl 04.55 ska jag träffa D.S på stationen,  det räcker ju att en av oss tar bilen in. Han skulle visst dumpa sin bil på verkstad sen, jag tar tåget hem direkt. Sen kör jag på Onsdag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0