My ass

Kalmar en sväng idag igen. Kom precis till 4.55 imorse då D.S skulle plocka upp mig. Började köra första sträckan. Gick väl så där. Lite mer avslappnat än första turen. En skock på 6-7 vildsvin höll på att sätta stopp redan i Bestorp men de stod lite vid sidan av spåret som tur var. Strax där efter skuttade några Hjortar över oxå. Detta ska bli intressant. 
 Å tog sedan över i Berga. Övade lite klargörningar på uppehåller i Kalmar. Tog en promenad in på Baronens köpcentrum.
Provade lite caprijeans. Men jag är nog felskapt. Så bred över höfter o ass, så jag måste ha 27 för att komma i. Men i midjan skulle det sedan få plats en till person. Där skulle det räcka med 25.

Vilade hela vägen hem. Så längtråkigt. A.B var tågvärd, hon hade nog inte heller så roligt såg det ut som. I hade turen o fick åka 1:a kl åt båda håll så även hon var uttråkad. H. tog över i Berga o körde sista biten. Mötande tåg var sent i Vimmerby, så vi blev 20 sena. Missade pendeln 16.10 med en minut. Hade turen att x:et var sent o kom direkt efter så jag lyckades lifta hem. Hann till dansen. Hem o hämtade Madde o lämnade av Linus tillbaka till Dansen igen. Madde hann oxå till sin första. Sedan kommer Mammabarn o  Madde´s andra o min sista. Drog hem vid 18.45. Schemat för hösten fram tom 081213 hade kommit. GULD!!!
Fick den grupp jag ville ha! 
Nu vill jag hitta sladden till mobilen så jag kan lägga in ny ljudbok till morgon dagen. Måste nog sova snart oxå, 03.50 i morgon igen.
Min tur att köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0