Innan för dörren- Premiär!

Hann med pendeln 9.08 imorse, bra jobbat. Hade ju tänkt åka 9.28. Klar i tid för en gångs skull.
Var förbi jobbet o kollade om jag kunde få en kofta, vet inte varför jag missade det i beställningen. Ny ryggsäck vore bra oxå, funkar inte att spänna utan måste knyta. Sen till Scandic City för mer utbildning. Radioblock. Jaja det löser sig nog det där...
Prov imorgon igen.. hinner inte läsa så det får bli vad det blir.
Vi var tre idag igen, en nykomling som inte kört i Sverige på 10år utan i Kalifornien.

Hann med pendeln 16.30 hem, skulle varit mult, men pga fordonsfel var det bara en, så jag fuskade lite..
Pratade med Värsta skvallertanten, så vet alla på det företaget vem jag menar.

Vinkade åt någon på Stn i My.. såg inte vem tyvärr...
Ilfart hem, missat samtal från A-L. Madde hade visst blivit utlåst idag. Så går det när man inte ser till så man har nycklar med sig på morgonen. Tur med vädret o cykel som stod ute i a f, så hon kunde ta sig till Moa. Plockade upp Linus på fritis.
Blodpudding i en hast. Letat efter Linus som försvann som en avlöning direkt. Nu ska vi bara övertala hono att han inte kan vara ensam till 22 o sedan iväg. 
Premiär om en timma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0