Hinner inte

Hinner just nu inte blogga så mycket. Ska uppdatera bättre vid ett senare tillfälle.

Valborg- Madde o jag drog till Skänninge, Linus som tjatat värst blev hemma, då han fick ett krav att städa sitt rum innan, blev han sur.
Madde hittade sina kompisar där, så tre tjejer på 11 år på egen hand, wow. Det var nervöst. Jag hängde på A-L o Peter + ngn bekant till dem. Plötsligt dök två av tjejerna upp men inte den tredje. De två som kom var de som hade mobiler, vilket inte den tredje hade. Shit va vi letade, så mycket folk som där är o så mörkt. Tänkte just gå fram till scenen o be att de efterlyste henne när vi fick syn på henne i en kö.
Vaddå tyckte hon. Jag är inte borttappad, jag är ju här. Suck. Tur att inte hon fick panik i a f. Men det kanske hade gått fortare att hitta henne då, för folk hade fattat vem vi letade efter.

Hittade en gymnasieklasskompis på väg mot bilen, bjöd över dem om deras schema tilllät på söndag. Vi skulle höras...

Gårdagen användes till Sömn. Eftersom kl var 23 när Madde o jag kom hem sov vi till 10. Det gjorde de andra två oxå fast de inte hade varit ute o rännt.
Städade o plockade en massa, innan det var dags att ge sig av till jobbet.
Regn o tråk väder, så det var inte så tungt att behöva ge sig iväg.
Passade på att utnyttja en kollega som sällskap, då det inte var så väldans mycket att göra på jobbet en dag som denna. Han fick följa med mig o hänga i o bromsprova, så vi kunde prata lite skit medan vi väntade.
Blev lite senare hem än vad jag tänkt mig, då någon framför mig fick lite problem, det blir halt i regnet.
Sov länge idag oxå, så var det dygnet felvänt-
Tog två timmar innan vi kom iväg men tillsist gick det att få med båda barnen att handla. For till City Gross, handlar ju inte allt för ofta där längre, men det kanske blir nu om man passerar varje dag. Fyllt upp frysen med diverse färdigrätter, så M + jag kan ta med till jobb + Madde har något efter skolan.
Har klippt håret på Madde o färgat svart igen i eftermiddag. Solade medan detta verkade.
Gjort deg till Langos som vi nu ska fritera.
Sen är det dags att ge sig av på sista turen. Håll alla tummar för att det går bra. Har ju gått så bra hittills så det vore väl attan om inte sista kunde gå lika bra.
Malmö- Helsingborg väntar. Utan brandlarm denna gång tack.
Sätt Fart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0