forts på kullen

Onsdagskväll, jobbade till 22.45, kom dock iväg skapligt till hotellet, de har rätt så långa för o efterarbetstider där. Har nog börjat få snurr i alla fall på avställning. Blev inte så mycket läst vare sig när de andra körde eller efter, trots vetskapen om skrivning dagen efter. När vi kom till hotellet var det fult med folk på Harry´s, vi gick upp o stod i dörren o skulle nog gå o sova. När jag kläcker- ska vi inte gå ner o ta en öl först... o Å.A var inte sen att hänga på. En öl blev tillslut två. Kom väl i säng vid 00.30 Då V.S ringde, hon fick lov att berätta varför hon ska sluta på G.C. Klockan tickar fort så dags så den hann nog bli 01.30 oxå innan jag somnade. Började 08.30 dagen efter. H.O började köra, Jag hade turen att få en enkel sträcka denna dag. Hr-F känns ju som den sitter, tjt dessutom så jag slapp pricka plattformar, mjölkpallar om ni så vill. Vi pratar ju en gräsbevuxen upphöjning mitt ute i ingenstans. Inga 160 m asfalt här inte. Var ner till verkstaden i F. Har aldrig tänkt på att den ligger där... Fick lov att gå under en o en o spana, blockbyte o att lägga om axelväxel manuellt var det som gicks igenom. Fick sedan i uppdrag att ut o provköra ett annat fordon från verkstaden, men för at thinna med att äta, så hoppade vi tjejer av vi stn o gick till Ranten o åt lunch istället. Var ju bara tvungen att visa detta nostalgiställe för tjejerna. Vi kollade även in i några rum. Anita gick med oss o pratade, hon var så glad att vi ville titta. Tillbaka till verkstaden för klargöring igen. Sedan började tjejerna med tentan medan jag körde tillbaka till Hr, 20 min. Fick skrivningen jag me, hade 20 minuters uppehåll. De andra skrev fortfarande. Efter 15 min var jag klar!
Jag kan inte verka fram svar, det jag kan det kan jag o resten kan kvitta.
Inte nöjdnsom vanligt då jag vänt på två tryck, skulle vara 40 kpa o 430kpa och jag skrev 30 o 440, attans oxå. Broms har jag väl kunnat tidigare, men aldrig så att jag lagt dessa värden på minnet tidigare. Broms loss indikering och HL tryck under 500 kpa. På detta gick ju två poäng bort direkt.
Några fler missar hade vi, roligt nog hade alla missat samma.. då skulle jag vilja påstå att det inte poängterats tillräckligt under utbildning. Målet var ju att slå 48 o det gjorde vi ju alla tre tjejerna 49 o jag 50 av 55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0