Fest

Orkade inte ge mig iväg igår. De som kom skulle ju ha sina barn med sig, kändes ju dumt att fly då.
Champagne på soldäck till att börja med.
Grillning, kött o tillbehör först o sedan Jordgubbar. Jo, grillade jordgubbar, det är sant. Det var jättegott! Receptet finns nog att få tag i på bolaget...
Kom fram till att en av tjejerna var året yngre än min lillebror o visste vem han var.
En av dem var två år äldre än mig. Kommer dock inte ihåg henne från skolan, pinsamt nog mindes jag vilka killar som gick i den klassen, haha! Hon jobbar visst på dagis oxå, där min kompis har ett av sina barn kvar, tror jag.
Sista tjejen hade varit med o dansat på 80-talet- Ghostbusters bla. hennes lillasyster dansade nog i min grupp dessutom. Så liten är världen när man börjar luska.
Vi hade en trevlig kväll, de åkte strax innan omröstningen till Eurovision. Så vi pinade oss genom den, vissa sov redan i soffan så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0