Calle mä C

Vi åt Revbenspjäll o vitlöksbröd hos mamma innan vi for hem. Medan vi lyssnade på Calle mä C. Motala närradio 90.2MHz. Det är ett radioprogram som går varje fredag 18-20.30, där man kan ringa in o önska låtar o skicka hälsningar. Han spelar bara 50-60-talsmusik. En riktig cooling o något jag kan rekommendera om man gillar denna musikgenre. Åkte hemåt vid 20-tiden. Har fyllt i schemat lite bättre så jag vet fram till i dec vad jag gör.
Fler strösselsorter hade landat hos oss, så nu ska barnen äta glass.. Ska nog ta lite jag me o smaka några nya sorter + nötkolacréme. Sen ska jag stupa i säng igen. Morgondagen är det musikskola o dop som gäller.
Åker mot Lidköping 17.50 på Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0