Ett fordon

Ett fordon åt varje håll som det såg ut just nu. Piuh. SÅ skönt.
Ska skjutsa bort Linus till Fritis strax.
Madde o Lovisa är kvar här i em. Skulle höras med Lovisas mamma under dagen så de kunde hämta henne. Hoppas ju på att hon stannar så länge som möjligt, så Madde har sällskap.
Imorgon är ju jag hemma hela dagen. Då SKA jag torka av golven. Har dragit på det länge nog nu. Här är så skitigt.
Igår körde jag tre maskiner tvätt o renbäddade o dammsög o lagade mat, sen orkade jag inte mer.
Idag har jag sorterat o lagt in tvätten. Strykhögen är kvar, måste i a f ta jobbyxorna + en tröja, så jag har något att sätta på mig. En önskedröm vore ju att den försvann ikväll av den som är hemma o glor på TV´n.
Vet ju dock hur det slutar.
Jobbar sedan i helgen.
Sover i Hultsfred Fre-lör, börjar då vid 20 på fre kväll. Åker sedan ett varv på Kalmar på lördag innan man går hem kl 18.
Jobbar söndag börjar vid 16 o sover borta, har inte riktigt koll på vart än, Vimmerby tror jag, slutar vid 9 på Måndagsmorgonen.
Ledig tisdag.
Börjar 10 på ons o slutar 13 tors.
Börjar 04.55 på fre o slutar 15.17 Nässjö gissar jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0